Автобіографія
Я, Слободян Тетяна Василівна, українка,
народилася 8 липня 1985 року в селі Гаврилівка, Надвірнянського району,
Івано-Франківської області, в сім`ї робітника.
1 вересня 1991 році була зарахована до
першого класу Гаврилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
У 2000 році закінчила дев`ятий
клас і вступила до Чортківського педагогічного училища імені Олександра
Барвінського. Під час навчання в училищі була старостою групи та відповідальною
за проходження студентами навчальної практики.
У 2004 році була зарахована на третій курс
до Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника на
факультет іноземних мов за спеціальністю англійська мова та література, який
закінчила в 2007 році.
З вересня 2004 року працюю вчителем
англійської мови Гаврилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
З 2004 до 2006 року за сумісництвом
працювала вчителем англійської мови Парищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів.
Чоловік, Слободян Василь Васильович, 1981 року
народження. Працює вчителем фізичної культури Гаврилівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів.
Син, Слободян Андрій Васильович, 2006 року народження,
учень 4 класу Гаврилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Дочка, Слободян Анастасія Василівна, 2010 року народження,
вихованка дошкільного навчального закладу «Незабудка».
Домашня адреса: 78414, Івано-Франківська область,
Надвірнянський район, село Гаврилівка, вул. Нижня 47
Тел.:
0980610294
4
листопада 2015 року
Я –
педагог і особистість
I am a teacher...
I was born the first moment that a question leaped from the mouth of a child. I have been many people in many places. Throughout the course of a day, I have been called upon to be an actor, friend, nurse and doctor, coach, finder of lost articles, money-lender, taxi driver, psychologist, substitute parent, salesman, politician, and a keeper of a faith. I am the most fortunate of all who labor. I am a teacher... and I thank God for it every day.
John Wayne Schlatter
Учитель – це людина, якій за фахом належить
відкривати молодій генерації глибини наук, життєву мудрість, передавати навички
діяльності. Із його працею свої сподівання пов’язують ті, у чиїх сім’ях
зростають діти. Від нього залежать розвиток особистості і міцність основ
суспільства. Справжнім вчителем може стати людина з високими моральними
якостями та рівнем культури, яка розуміє, що шлях до професії і шлях у професії
потребують праці над собою, постійного самоформування і самовдосконалення. Саме
вчитель повинен стати благодатним грунтом для розвитку людських почуттів, сіяти
знання не лише в пам’яті й свідомості своїх учнів, а передусім у їхніх душах і
серцях.
Я – учитель і це визначає всю мою суть і
все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами,
уроками, перервами. Це час, наповнений щоденною кропіткою працею, бо торкаєшся
найціннішого – людських душ, запалюючи вогники інтересу і бажання пізнати щось
нове.
Я не могла не стати вчителем… З вдячністю і
любов’ю згадую своїх вчителів. Мені дуже пощастило: на життєвій дорозі я
зустрічала тільки добрих, уважних людей, справжніх професіоналів. Мабуть
тому я і обрала професію вчителя. Є
професії модні, престижні, а є вічні.
Я – учитель і я цим пишаюсь. І хоч працювати
приходиться в нелегких умовах нашої «ринкової» економіки, яка мало що робить
для створення матеріальних умов для вчителів сільської школи, а учнів все важче
переконувати, що знання – це неоціненний скарб, ні на мить не залишає думка: я
– взірець, взірець у поведінці, способі
життя, відношенні до звичайних явищ.
Педагогічний
стаж роботи у мене – 11 років. За ці роки я жодного дня не пожалкувала, що
свідомо обрала поміж інших цю
найблагороднішу, найцікавішу зупинку в професійних мандрах.
Коли
я заходжу до класу і бачу зацікавлені
погляди дітей , на другий план відходить все. Приходить натхнення. У класі
розгортається дійство. Дуже часто сьогодні чую: які важкі зараз діти. Ніколи не
погоджуюсь. Діти зараз, як завжди: слухняні і не дуже, старанні і не зовсім,
активні і боязкі. Діти – це найкраще, що є у світі.
Я – щаслива людина. Щастя складається з
багатьох складників. Одним з цих складових є моя сім’я. Заручившись підтримкою
дорогих мені людей хочеться творити. Моя найкраща кар’єра - Материнство !!!
Найбільше
моє досягнення – це мій синочок Андрійко та моя донечка Настечка. Я ціную кожну
мить у колі своєї родини, бо вона неповторна!!!
Краса будь-якої справи у тому, що вона
виконується справжнім майстром. У професії педагога справжній майстер – це той,
хто щиро любить дітей, прагне якомога більше передати їм своїх знань і власного
життєвого досвіду.
Я –
учень. Учительська доля не терпить того,
хто не хоче вчитися сам …Якщо немає руху вперед – неминуче починається відставання.
Я вчуся у своїх дітей. Пауло Коельйо
писав «Дитина може навчити дорослого трьох речей: радіти, завжди
знаходити собі заняття, наполягати на своєму».
Я радію кожному прожитому дню, мене чекає безліч справ , а якщо треба, то
я вмію добиватися свого.
Щодня, крок за кроком, я впевнено піднімаюся по драбині майстерності, з року в рік удосконалюю свій професіоналізм, щоб досягти омріяної мети – стати справжнім майстром. Моя участь у конкурсі – це ще одне випробування на моєму шляху та корисний педагогічний досвід.
Щодня, крок за кроком, я впевнено піднімаюся по драбині майстерності, з року в рік удосконалюю свій професіоналізм, щоб досягти омріяної мети – стати справжнім майстром. Моя участь у конкурсі – це ще одне випробування на моєму шляху та корисний педагогічний досвід.
Немає коментарів:
Дописати коментар